Intervjuer och film

Igår var jag på inte en utan två jobbintervjuer. Jag tyckte det gick bra på båda så nu är det bara att vänta och hålla tummarna! Jag var helt slut när jag kom hem igår, tog en liten powernap och sen såg jag och maken på film innan jag somnade för natten. Vi såg den nya X-men filmen och den var helt ok.



Min käre make kom hem med ett pc-spel till mig förra veckan, the Sims Medieval och det är riktigt roligt!
Jag spelar en drottning som utför uppdrag för att ta hand om sitt rike och tjäna pengar så att man kan köpa sjukstugor, soldatbaracker, trollkarlstorn mm. Riktigt underhållande! Jag gillar sims, har aldrig blivit besviken på deras spel.


Idag är det fredag och det betyder att det är dax att städa huset. Jag kan inte slappna av riktigt på fredagskvällen om det är stora dammtussar i hörnen eller om disken hotar att ta över köket. Så det är så skönt när det är gjort, även om det finns mycket roligare saker man kan göra.
Så det är väl bara att köra igång!








Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, den sista bilden var bra! :-)

2011-10-09 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0