Soliga dagar och våfflor!

I lördags var det så dax för en shoppingrunda i stan med syrran. Jag hade tänkt köpa ett par vårskor nu när värmen börjat komma och ända sedan jag var liten och köpte ett par röda converse kopior på Maxi så har jag velat ha ett par converse. När jag gick in i den första sportaffären och såg att de just nu hade sänkt priset på converse så var det ju alldeles perfekt!! Och när jag testade dem var det som om alla pusselbitar föll på plats det känndes så rätt! (Jaja, jag vet att det bara är ett par skor vi pratar om här nu men det var så iallafall ;)) Jag kände mig som Askungen när hon testar sin glassko! De satt perfekt och är sååå snygga!







Filip ville också testa de nya skorna

I fredags var det så fint väder, det har det varit hela helgen. Så efter jobbet i fredags drog vi fram grillen för att grilla för första gången i år. Det var riktigt gott!

 

Idag var vi i Hjb och hade påskpyssel med barnen. Vi passade på att äta lite våfflor eftersom det är våffeldagen idag och en härlig vårpromenad hann vi också med. Mycket trevligt hade vi.



Fille äter mormors goda våfflor



Filips handavtryck i gips som ska ställas brevid Oscars.



Jag , Bella, Filip och mamma promenerar i det fina vädret







Vackra vyer från strandpromenaden



Blåsippor :)



Mina fina killar - nyklippta med tuppkam :)

Hoppas att det fina vädret håller i sig så jag kan använda mina fina nya skor varje dag.


Kommentarer
Postat av: Cina

Roligt att se dig och killarna! Ni är så fina!!

Tack för påskgodiset, du är för söt :)



Hoppas de är bra med er, verka som ni haft en toppen helg, själv har jag varit ensam och jobbat :( Men idag kommer alla mina hjärtan hem och jag sankar som så mycket.



Många kramar till dig från mig ;)

Cina

2012-04-09 @ 08:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0