Kräftor, dagispyssel och spännande läsning

Jag har ju skolat in lillkillen på dagis denna veckan och då skulle man ha med en kudde till honom, så jag köpte en kliché på Panduro och stämplade apor på ett vitt kuddfodral. Kul att göra en själv, jag tycker ju om att pyssla :) 
Här kommer en bild på kuddfodralet när trycket ligger på torkning.



Tog in lite blommor från trädgården härom dagen, jag tycker höstanemoner är så fina och sköra. Vackra helt enkelt!





Har även hunnit med att läsa en bok som var riktigt spännande, slutade med en riktig cliffhanger så nästa del kommer att läsas snart! Obehaglig men ändå så spännande att man har svårt att lägga den ifrån sig.



Fick låna den på bokhandeln där jag sommarjobbade.

Igår var jag på en 30 års fest/kräftskiva och det var länge sedan jag hade så trevligt på en fest! Träffade folk jag inte träffar så ofta så det blev en hel del intressanta samtal. Precis som det ska vara på en bra fest tycker jag. Det bjöds på en gudomligt god västerbottenpaj, dillsmakande kräftor och öl. Smarrigt! Idag har vi varit och köpt stövlar till lillkillen och nu är det dax för soffläge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0