Mysig hemmakväll och så lite fiske

Jag jobbade ju i lördags så när jag kom hem var jag trött och ville bara sova. Men då har min härliga make fixat en lyxig middag med levande ljus och mys!! Så härligt att komma hem till det! Sen blev jag lite piggare och tittade på actionrullen xXx 2 som gick på 5:an, den var väl helt ok men jag föredrar Vin Diesel (som var med i ettan) framför Ice-Cube. En mysig hemmakväll i soffan blev det iallafall. :)



Ser ganska gott ut va? :)
Förrätten var kräftröra på rostat bröd och babyspenat.



Sen blev det smarrig varmrätt med potatisgratäng, ryggbiff och blåmögelostsås. Och icke att förglömma en kall Norrlands guld till det. :)


Idag blev det en fisketur med store killen, syrran och pappa. Det var jättemysigt och jag hade turen på min sida för den enda som fick napp av oss var jag! En mört och tre abborrar blev det till slut. Jag älskar att vara vid sjön och bara ta det lugnt, det är så harmoniskt.
Här kommer lite bilder från fisketuren.



Sitter på bryggan vid stranden och metar.



Pappa och min store kille metar från bryggan.



Fiskelycka!



3 abborrar blev det till slut! Syrran och hunden skymtar i bakgrunden.

Nu har jag precis smällt i mig en hamburgare och strax vankas det film, nämligen Priest med Paul Bettany. Den ska tydligen vara sådär men jag ska iallafall ge den en chans. Imorgon börjar min sista arbetsvecka på sommarjobbet så jag ska upp tidigt.
Godkväll & adios for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0