Shopping och filmkväll med myyys!

Var i stan med syrran på en shoppingrunda igår. Både jag och barnen har varit förkylda nu i några dagar och det var så skönt att komma ut lite och få lite egentid så jag kallade in barnvakten (supersnälla pappa) och drog in till Grand Samarkand. Här är några av fynden!



Jag har svårt för att låta bli att köpa barnsaker med ugglor på, här är ett urgulligt påslakanset från Jysk.

En snabbvisit hos Plantagen fick det också bli, och lite tulpanlökar shoppades. Den vackra röda dramatiska papegojtulpanen Rococo och så en dubbel vit sort med gröna stråk på de yttre blombladen. Blir nog fint i rabatten till våren :)








Den här äggformade svarta plastringen från Lindex fick också följa med hem. Den är jätteskön att ha på sig och man borde ju inte fastna i något med tanke på den runda fina formen... Me like.




Hela denna outfiten från Cubus är skitsnygg men det jag inhandlade igår var den snygga väskan. Läcker va? Har man inte möjlighet att köpa orginalet så funkar en kopia lika bra :)



När vi ändå pratar om outfits så älskar jag denna från Lindex och deras nya modell Reese Witherspoon är ju så snygg! Man blir sugen på att hösten ska komma på riktigt när man ser så fina kläder.

Efter vår shoppingtur blev det myskväll med film tillsammans med barnen. O fick välja film och han valde Mumintrollen och kometjakten. Jag tyckte den var ganska tråkig men vad gör man inte för barnens skull, han tyckte den var jättespännande! :) Popcorn och nonstop hör till en riktig filmkväll här hemma så det fick också inhandlas. Mys på hög nivå :)



Det borde dock stå "Alla talar finlandsvenska"

Igår var det dessutom min och D:s bröllopsdag men eftersom han befinner sig utomlands får det firas vid ett senare tillfälle. 6 år har vi varit gifta nu. Puss på dig sötnosgubben! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0