Önskelista

Här kommer min önskelista för julen 2011. Jag fyller ju dessutom år om två dagar så kanske är det inte helt omöjligt att någon av mina önskningar slår in? Drömma kan man ju alltid ;)

Givenchy bag包
Snyggaste väskan just nu enligt mig (den till vänster). Kommer från det franska modehuset Givenchy och kommer ut i butik i februari. 




Fint ska det vara! Parfym från Chloé.



Ännu en väska (man kan ju inte få för många eller hur?!) denna gången en så kallad Alexa bag från Mullberry.



Härliga nagellack från Chanel, black pearl slår mitt hjärta lite snabbare för.

SCREW BANGLE
Snyggt armband från märket Sophie by Sophie

Nähä, nu är det slut på drömmerierna för idag, det är ju dax för veckans bästa serie på tv nämligen Criminal minds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0