Minisemester i Hällevik och små guldklimpar i skogen

Jag och familjen har varit nere i Hällevik över en helg, det var väl inte det bästa vädret men det var härligt att komma iväg lite. Vi bodde i en släkting till D:s sommarstuga. Helgen bestod av shopping, mycket god mat och så lite prat om den hemska tragedin som hände i Norge dagen innan. Här kommer lite bilder från resan och även på de otroligt goda kantarellerna som jag och syrran hittade i de småländska skogarna i helgen.









Det var för kallt för att bada men fötterna fick bli blöta iaf :)











Jag köpte en ny leksak till lilleman, den var uppskattad. Jag tröttnade på ljudet från den efter ca två minuter...



Skogens guld



Doften av stekta kantareller är gudomlig. Mmmmm... :)

Nu ska jag titta på film med min älskling och kanske till och med unna mig lite popcorn.
Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0