Rockabillyfest

Jag älskar födelsedagsfester med tema, speciellt de som man ska klä sig i sådant som man kanske inte har på sig varje dag. Denna gången var det två kompisar som fyllde 30 och hade ett party med rockabilly tema! Kul juh!! Jag hade redan en prickig klänning som jag inhandlat från HM för några veckor sedan så den fick duga. Jag hittade en bra sida på nätet med fake-tatueringar för den rätta rockabilly-känslan och så satte jag en blomma i håret - färdigt!
Här kommer lite bilder från festen :)



Tatueringen satt bra, såg fin ut även dagen efter!



Jag och D festfina



Ingen fest utan tävlingar!



Syrran sitter vid matbordet med T och M



Goooda cupcakes bjöds det på!



Ser smarrigt ut va? Mmmmm...


Kommentarer
Postat av: catarina - virka liten kaka

woow, va snygg du är :) Va de en låssas tattuering, eller har jag missat något? =)

Kul att titta in i din blogg och jätte skoj att du ringde. Kramar

2011-10-13 @ 14:04:09
URL: http://www.virkalitenkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0