Snörvel, snörvel, snyft och host...

Avslutar veckan med att bli dyngförkyld... Det var väl min tur att bli sjuk nu när jag klarat mig så länge fast barnen o maken varit sjuka. Men nu är jag inte så pigg längre... åh, så tråkigt det är att vara sjuk! Kände redan i går kväll att jag började bli dålig och idag vaknade jag och mådde verkligen skit. Var tvungen att avboka träningen idag, så tråkigt :( Men jaja, hoppas förkylningen går över snabbt iaf. I lördags grillade vi för första gången i år och det var sååå gott! Lite kallt att grilla ute men det skötte ju killarna så jag slapp iaf frysa. Kvällen avslutades med sällskapsspel i goda vänners lag. En mycket trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0