Bilder från Påsken och Zumba!!

Här kommer lite bilder från Påsken



Oscar och Filip hänger upp sina egenmålade träägg i påskriset



Barnen målar :)



Härligt med vattenfärger!



Barnen hoppar studsmatta hos kusinerna



Så var det dax att måla årets påskägg till söstra min, vi ger alltid varandra ett påskägg som vi har målar och gjort fint. En trevlig tradition tycker jag. Så här såg påskägget ut innan jag satte klorna i det...



...och  så här blev resultatet!



De hade färska jordgubbar i affären i helgen och det kunde jag ju inte motstå. Härligt saftiga och goda från Spanien. Perfekt att börja dagen med lite färsk frukt :)



De här paketen kom förra helgen. De innehöll två fina tavlor som jag köpt på nätet.



Fina eller hur? Passar perfekt till vårt tv-rum som ska inredas i lite industri känsla.



Klickade även hem den här härligt stora och snligt mig skitsnygga klockan! Jag har ju tidigare bloggat om en liknande klocka för ca 1500kr så denna för 380kr var ju ett fynd! Jag försöker lägga fram det så för min make i alla fall ;)



Rummet börjar sakta men säkert få den stil jag vill att det ska ha, men en hel del återstår. Vi ska till Ikea och köpa nya bokhyllor, vägghyllor och en golvlampa. Sedan måste vi hitta en passande matta också. Men fint blir det!



Igår var vi på ett Zumba-event som varade i tre timmar, jätte kul och jätte svettig blev man men som sagt riktigt kul hade vi! Här är Sara, mamma och jag. 



Maria Hall i full fart med att skaka rumpa ;)


Kommentarer
Postat av: Sara S

Så fina påskbilder på barnen! Fille är ju quite the Picasso! Zumba, zumba, det hade varit kul att träna regelbundet, eller vad säger du? :-)

2012-04-16 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0