Äntligen vår!

Ah, det är så härligt vårväder idag, soligt varmt och man hör fåglarna kvittra :)
De senaste dagarna har den milda temperaturen gjort att nästan all snön är borta och det är så skönt att se gräset igen, det ger en liten föraning om spirande vår.
På vägen hem på lunchen idag så kunde jag nästan känna lukten av snödroppar fastän de bara existerade i mitt huvud ;)



Ska kila tillbaka till jobbet nu efter en god lunch, ikväll är det Revenge och Once upon a time på tv, tvätta lite kläder och stryka ska jag försöka hinna med också. 
Så ser min torsdag ut!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är bara en tidsfråga innan snödropparna kommer fram! Härligt! :-)

2012-02-24 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0