sjuk igen....hoppas att glada tankar ska få mig frisk snabbare

Jag hade ju bestämt att jag skulle bli frisk i helgen som var men kanske bara därför så blev jag ju sämre... Jag tvingade mig in till stan i lördags till min klipp- och sling tid iallafall, jag mådde ganska ok i lördags det var i söndags det blev sämre och i måndags gick jag till vårdcentralen och fick penicillin mot bihåleinflammation. Till råga på allt har Filip också blivit sjuk på nytt så vi är hemma båda två med småfeber, hosta och ögoninflammation som grädde på moset. Jag ska äta medicin i 10 dagar så jag hoppas jag mår bättre snart.


Jag försöker tänka positiva och glada tankar så att jag ska må bättre snabbare. Här kommer lite bilder på saker som gör mig glad! :-)

 

Söta hundvalpar



Smarrigt vackra cupcakes

 

Underbara sandstränder att drömma sig bort till



Sköra, vackra och ljuvligt doftande ranunklar



Prickar på det mesta (ej barnen) gör mig glad



Barnskratt



Glossiga modemagasin



Tända ljus



 och svensk sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0