Mysig utflykt och Jay Smith


Var i stan och shoppade lite med familjen häromdagen, hittade två fina toppar och två håraccessoarer. Ska bli kul att testa lite nya frisyrer :)



Topp med fåglar på



Fin topp med en pärlbeströdd krage



En hårsnodd med guldspänne





Snyggt eller hur?



En donut till håret



Så här blev resultatet!



Redo att gå ut!

Igår var jag ute med vännerna och festade på den lokala krogen, Jay Smith var där och spelade några låtar - det var mycket en mycket trevlig kväll.



Jay Smith in action.

Daniel har fyllt år också och det mårte man ju fira med fina rosor



Och frukost på sängen, så klart :)





I helgen var vi hos Sara och Chrille och grillade det var så gott! Underbart när man kan sitta ute på altanen och njuta av god mat. Synd bara att pollensäsongen har börjat med full fart...



Fina vitsippor :)

Jag och syrrorna stack iväg på en utflykt i helgen, först var vi på loppis och sedan åkte vi till lantcaféet i Öhr för att spatsera runt i en jättemysig butik och så passade vi även på att ta en fika. Ett riktigt mysigt ställe som jag varmt rekommenderar! 



Jag beställde en gigantisk räkmacka



Som jag toppade med en god bärpaj med hemmagjord vaniljsås mmmumma :)



Finaste soda flaskan, dock inte så god :)

Och så tittade vi in i en riktigt mysig affär med blommor och trädgårdsinredning, här kommer en bildkavalkad.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0