Slukar filmer och så har jag inhandlat en fåtölj

Har kännt mig lite krasslig de senaste dagarna med feber och ont i hela kroppen. Har tagit igen mig i soffan framför tv:n och tittat på lite film. Bland annat Dreamer som min syrra rekommenderade. Den var bra, lite snyftvarning på den mer ändå en feelgood film - perfekt att titta på när man är lite låg.



Och så har jag hunnit med att se på denna filmen, men det var inte så bra. Jobbigt att de pratar franska så mycket. Storyn och actionscenerna var inte heller så bra. Ingen stor budget där kändes det som.



Just nu tar jag en paus från denna film, 7 pounds, eftersom min make ville titta på fotboll... Har alltså inte sett slutet ännu men den är riktigt bra so far. Sorglig men vacker.




När jag mådde lite bättre idag tvingade jag med min käre far in till stan för att köpa en fåtölj som jag ska ha till min nya läshörna. Den kommer att passa jätte fint tror jag. De hade inte den på lager så jag (läs min man) ska hämta den om två veckor. Så då har jag tid att rensa ut en stor hylla som står där nu men som ska bort. Kul med en ny möbel tycker jag!! Bild kommer senare. Alltid kul att förnya sig lite. Köpte den på Cilli store en mycket intressant butik som jag vill tillbaka till när jag inte är stressad. Många fina saker att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0