Snart är det nytt år...

Julafton har kommit och gått med en hastig fart tycker jag. Försöker njuta av de dagar jag har ledigt. Sedan kommer stressen på jobbet igen... Men nu ska jag inte tänka på jobbet. Snart är det ju nyårsafton och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Sökte lite inspiration på nätet och då är det ju lätt att drömma sig bort... här kommer lite bilder på vad jag hade velat ha på mig om jag var 1: Rik, 2: skulle på en Hollywoodfest och 3: hade en kropp som Blake Lively.



Så snygg frisyr!! Vill ha.



Fina smycken passar perfekt till...




...den ursnygga Ellie Saab klänningen till höger.


Och så ett par snygga festskor med bling-bling på.

Jag får se vad det blir för min del men det lutar mot en paljett topp och svarta smala jeans.
Lite mer Vislanda-style ;)


Kommentarer
Postat av: Sara Smedberg

Shit, den där midnattsblå klänningen var ju to die for!! GUUD vad vacker! Och med det där grekiska gudinnehåret till... och skorna... åh, vad det är kul att drömma! :-) Synd man inte är rik och smal bara.... :-)

2011-12-28 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0