Regn, regn och så lite sol

Nu har det varit ganska regningt de senaste dagarna, jag hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart. Det har hänt mycket denna helgen, jag har bland annat varit på en 30-års fest med Rockabillytema! Det var jättekul och bilder därifrån kommer inom kort. Jag har en stor fake-tatuering på ena armen, en fin svala. Ska nog gnugga bort den innan jag börjar jobbet imorgon dock... Nu ska jag snart iväg på loppis och se om jag kan hitta något roligt,  jag tycker det är så kul att gå runt och leta bland alla fina gamla saker.



Vackra blommor från trädgården får komma in och förgylla min hylla över köksbordet.



I lördags åt vi färsk majs med smält smör och färskmalen svartpeppar...mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0