Lite bilder från Stockholmsresan

Här kommer lite bilder från min och syrrans resa till huvudstaden som vi gjorde för snart två veckor sedan.
Grymt kul hade vi!



Tåget rullar in i huvudstaden... äntligen där!! Efter inställt tåg och byte, och ännu mer förseningar kom vi fram tillslut. Det känns skönt att man kan lita på SJ... ;)



Jag och syrran sitter på en restaurang vid Hötorget och tar en välförtjänt kall öl. En smarrig hamburgare med bacon slank ner också. Mums.



Kvällen skulle tillbringas här, på Annexet tillsammans med ett flertal skrikande fans till inga mindre än
My Chemical Romance



Det är vid stunder som den här som jag önskar att jag hade en bättre kamera, eller att jag var två meter lång... Det här är det bästa kortet jag fick från konserten. Bra var dem iallafall :) Jag var helt hes dagen efter av allt sjungande/skrikande. Sjukt roligt hade vi!



Dagen efter åt vi en härlig frukost på hotellet! Man måste äta en stadig frukost om man ska orka shoppa en hel dag! ;)



Jag gör mig iordning för shopping på stan och en visit hos mormor.
Tröja och halsband från Lindex.



Syrran och jag i tunnelbanan. Smile :)



Hittade en mysig ganska nyöppnad butik som sålde smarriga cupcakes, de kan jag varmt rekommendera!



Visst ser det gott ut?! Det var det också! Vi köpte med oss några hem till mormor och hennes sambo. Det var uppskattat :)

Innan tåget gick hem igen hann vi med lite shopping, det blev ett armband och ett mysigt velourset från Cubus. Ett ställe som vi tyckte var mysigt att strosa runt på var Beyond Retro på Drottninggatan. Mycket roligt att titta på där. Hela Stockholmsresan blev väldigt lyckad men lite mer shoppingtid hade ju inte varit fel... vi får ta det nästa gång vi kommer tillbaka.
I`ll be back




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0