Barnkarneval i byn!!

Så var det i veckan som gått dax för barnkarneval i byn! Äldsta sonen valde att klä ut sig till pirat och då var det bara att knåpa ihop en pirat outfit. Jag tycker att jag lyckades ganska bra! Här kommer lite bilder.




Mössan och armbindeln är återanvänt tyg från en gardin(!) som jag tryckt en döskalle på. Klichén kommer från Panduro.




En glad pirat! Ögonlappen är sydd av svart filt med svart resårband och skärpet är också av filt. Spännet är en kartongbit inklädd i folie :) Jag pärlade även ett halsband med en döskalle på, det syns lite på nästa bild.



Här går Oscar och hans dagiskompisar på Storgatan.




Lillebror fick också följa med och titta på karnevalen :)




Orkestern var med och spelade som sig bör på en karneval!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0