Fåglar i hallen

När jag och mina fina systrar var i Malmö för några månader sedan så köpte jag jättefina krokar med fåglar på som jag bara har haft liggandes utan att riktigt veta var jag ska sätta upp dem för någonstans. Det är så typiskt mig, men nu iallafall så har jag, med hjälp av min käre make, äntligen fått upp dem i hallen. Jag blev riktigt nöjd! En vacker spegel fick också pryda hallen, den köpte jag av ett företag på tradera och bäst av allt är den söta fågelholken där jag hänger mina nycklar så att jag inte ska tappa bort dem.



Svarta pippifåglar!



Lagom höjd för barnens overaller.



Nycklarna på rätt plats = lätt att hitta dem när man har brottom. Fågeln är även en visselpipa :)





Design: Qualy
Finns att hitta här.

Nu ska jag se till att Oscar kommer i säng, sen blir det soffläge tillsammans med Dr. McDreamy!
Inte illa alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0