Shoppingdag med syrran och släktkalas med makens familj

Idag på förmiddagen gav jag mig iväg till stan för en liten shoppingrunda med min bästa vänn och tvillingsyster Sara (samma person alltså, syrran är min bästa vänn). Målet var att hitta en topp att ha på sig på företagets After work som är på fredag nästa vecka. Jag hittade både en topp till fredag och en till julbordet och dessutom inhandlade jag den sötaste skjortan+slips till min store pojk Oscar att ha på julafton/nyårsafton. En mycket lyckad shoppingrunda måste jag säga.




Denna frisyren vill jag ha på fredag. Eftersom jag inte har lugg eller någon som hellst skill när det kommer till flätningsteknik kommer det att förbli en önskning. Men nån uppsättning blir det nog.



Detta maffiga halsband som jag fyndade på Bikbok eftersom det var det sista exemplaret och prislappen saknades, så jag fick det för 50kr billigare såg jag på nätet när jag kom hem. I like ;)




Denna svarta spetstopp har jag tänkt att ha på mig på fredag tillsamans med...



...ett svart linne, givetvis. Och...





Och så tighta svarta jeans till det! Nice.

Och så hittade jag ett festlinne på  Lindex som jag har tänkt att ha på julbordet så småningom. Linnet är blekrosa med en massa paljetter på och finns tydligen inte på deras hemsida men det är helt underbart och blir perfekt med en svart kavaj och svarta smala jeans.


Denna snygga skjorta+silver slips inhandlade jag till Oscar till på julafton/nyårsafton. Så snyggt eller hur? Påminner mig osökt om en av Daniel Johns (sångare i Silverchair) outfits och är hutlöst snyggt. Eftersom jag har jobbat på Lindex så jag är partisk men jag tycker ändå Lindex har mycket snyggt och moderiktigt för barn. Jag går gärna dit när det är dax att inhandla kläder till barnen.

I eftermiddags var jag med min makes familj och firade en massa födelsedagsbarn ( i  ca 24-58 års spannet) och det var mycket trevligt. God mat och trevliga personer. Den tråkiga nyheten är att Oscar fick ont i örat men sover nu äntligen efter en a dos alvedon. Om det håller i sig imorgon får vi nog ringa jourläkarcentralen. Inte kul alls :(

Nu är det hög tid för mig att sova.
Adiós amigas/amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0