Blommor och pumpapyssel

Såg att mitt första inlägg, som skulle vara före inlägget med glaslyktan+pumpan aldrig kom med så här kommer det.

När jag kom hem från jobbet på fredagen efter den första arbetsveckan på nya jobbet fick jag en fin blombukett av min mine make. Den var jättefin och jag blev så glad. Så snällt av honom!



Härliga höstfärger



<3 <3 <3

Jag och Oscar gjorde en lykta av en pumpa nu i helgen, det gick bra men han tyckte det var lite läskigt att skära i den. Även om det var jag som höll i kniven ;)






Min make upplyste mig om att jag glömt näsan på den så det fick rättas till.
Han måste ju kunna andas stackarn...

Just nu är jag hemma och äter lunch, idag blev det korv med bröd. Slemmigt men mättande som de säger i Lejonkungen. Haha :)
Dax att gå tillbaka till jobbet och registrera fler ordrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0