Glad nyhet och födelsedag

Jag har en glad nyhet att berätta: jag fick jobbet! Jag är riktigt glad och hoppas att jag ska trivas på företaget. Jag var där och hälsade på igår och de verkar vara trevliga människor som jobbar där så det ska säkert gå bra. Jag börjar på måndag, det ska bli spännande! Äntligen har jag ett heltidsjobb som innebär att jag och maken kan spara lite pengar och skapa en buffert för det har jag hört att man ska ha ;) Nej, skämt åsido så betyder detta jättemycket för oss båda och det ska bli så skönt att inte behöva oroa sig om pengar på samma sätt som tidigare. Skönt ska det bli! Vi kanske till och med kan åka på semester till sommaren. Pensionspara är väl inte heller en så dum idé.



Jag har ju inte lagt upp några bilder från min sons 4 års kalas heller, så här kommer några bilder. Temat på kalaset fick Oscar välja själv och det blev Bilar.



Banderoll med några av bilarna från filmen. Och så ballonger så klart!



Blixten McQueen tårta ska det ju vara till 4 åringen! Den blev godkännd av honom med orden "Den var jättefin mamma, jag visste att du skulle klara det!" *smälter* :)



Daniel hjälper Oscar att skåra tårtan.



Oscar och kusin Hilma äter tårta.

Det är kallt ute nu, idag var det bara +1 grader när jag skulle gå med barnen till dagis. Så det är bara att ta fram vantar, mössa och vinteroverallen. Det känns att vintern är nära. Det är bara 10 veckor kvar till julafton! Tiden går fort, snart är vi där.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0