Glad påsk på er alla!

Så har påsken kommit och gått med god mat, trevliga möten med nära och kära och så icke att förglömma påskäggen med allt gott godis ;)



Det har varit fullt upp med matlagning, och påskpyssel och det har varit en mysig helg för hela familjen.
Idag var vi hos syrran och blev bjudna på grillat, mycket mysigt och gott må jag säga! Vi spelade spel och hade riktigt roligt :) Jag och Sara har hunnit med att springa en runda också, det var välbehövligt efter all godis man har stoppat i sig denna helg. Tanken är att jag ska få med mig hannen på lite styrketräning imorgon med, vi får se hur det går.

För ett tag sedan så satt jag och Sara och roade oss med att lista de snyggaste kändisarna (tjejer och killar) och sedan se hur många vi hade lika på, det var faktiskt ganska många. Vi har bra smak vi två :)
Här kommer mina top fem:

Tjejer

Nr. 1



Jennifer Lopez - nr one

Nr. 2



Gwen stefani - hur cool som helst

Nr. 3



Julia Roberts - härligare skratt får man leta efter

Nr. 4



Jessica Alba - drop dead beutiful

Nr. 5



Blake Lively - vacker som en gudinna

Killar

Nr. 1



Jhonny Depp - mmmmm

Nr. 2



Leonardo DiCaprio a la 90 tal

Nr. 3



Brad Pitt också a la 90 tal

Nr. 4



Keanu Reeves - den här postern hade jag i mitt rum när det begav sig, haha ;)

Nr. 5



Kurt Cobain - The one and only.

Det blev väldigt mycke 90-tals bilder här på killarna men men, är man uppvuxen då så är det väl inte konstigt att de influenser man får då består.

Nähä, nu är klockan över midnatt och det är dax för mig att krypa till kojs.
Killarna kommer säkert inte ta sovmorgon imorgon heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0