Snö och panel

När jag vaknade tidigt i lördags morse så tittade jag ut genom fönstret och såg att det kommit snö! Bara lite men ändå, det passar inte alls in i min vår med alla fina blommor som har letat sig upp ur jorden för lite solsken. Till och med mina tulpaner har kommit upp, bladen alltså, jag hoppas att de inte far illa av denna lilla köldknäpp.

I helgen har min käre make med hjälp av min pappa börjat att sätta upp den fina svart/grå panelen som vi ska ha på en fondvägg i tv-rummet. Det blir jättefint och idag är det tänkt att det ska bli klart. När allt är klart med lister och allt småplock så kommer det bilder.

Igår när Daniel och Oscar var iväg och handlade panelen så var jag och Filip ute på en promenad och tog en sväng ner till affären där vi handlade jordgubbar! Riktigt goda var de också ;)



Ser inte så dumt ut va?

Idag ska jag försöka se färdigt Ung rebell som jag hyrt från Lovefilm, tänkte jag skulle låna lite gamla klassiker och inte bara nya hollywoodfilmer. Jag har sett kanske en halvtimme av filmen men den är...dålig. Natalie Woos som är med spelar över så det smäller om det och det tar emot att se vidare på den men jag känner ändå att jag måste.

 

För att prata om en bra film så såg jag att Titanic ska komma upp på biograferna igen, den här gången i 3D.
Det kanske kan vara något. Jag älskar den filmen och kan se den hur många gånger som helst.



Här kommer veckans vill ha:

 

Stor vacker klocka från  Par Courrier, kan bli din eller min för 1479kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0