Äntligen semester!!

Igår eftermiddag började så äntligen min semester, nu ska jag bara koppla bort jobbstressen och njuta av min familj och allt vad svenskt sommar innebär. Härligt!
 
 
Så här vill jag spendera min semester ;)
 
Det första jag gjorde var att inhandla en vaxduk att slänga över vårt skabbiga utebord, så att vi kunde sitta och äta ute. Att äta utomhus är helt klart underskattat och väldigt mysigt tycker jag. Det hör till sommaren helt klart.
 
 
Före: Skabbigt bord
 
 
Efter: Se vad lite färgglad vaxduk och två pelargoner kan göra! (Tack syrran som jag tvingade med till stan bara för detta ;))
 
 
Vi har köpt färg till huset också, det ska bli så kul att ha det färdigt men än så länge tillåter inte det svenska sommarvädret att vi målar om huset. Som det ser ut nu ska det regna hela veckan. Färgen Soft desert blev det tillslut.
 
 
Ikväll lagade min käre make Pallea till oss, det var riktigt gott tyckte vi, barnen hade nog annat att säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0