Öland och så en shoppingrunda

Vi åkte till Öland söndag till måndag och vi hade tur med vädret, det var oftast soligt men lite blåsigt så något dopp i det blå blev det aldrig. Vi var med barnen och morfar på Ölands djurpark och det var roligt!
 
 
Vi har börjat med att måla om huset och det blir riktigt fint! Det är lite svårt att hinna med att måla mellan alla regnsskurar men framsidan är klar nu iallafall. 
 
Igår var jag och syrran på shoppingtur i stan och jag införskaffade bland annat en ny vagn till Fille. Han blev mycket glas över den nya fina vagnen, nästan lika glad som jag ;)
 
 
Så blev det lite till mig också ;)
 
Nu har jag ett turkost och ett blått armband! Fina eller hur?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0