Sköna söndag

Barnen har äntligen frisknat till efter ca två veckor med magsjuka först Filip och sedan Oscar. Imorgon är det dags att gå till dagis igen och det är efterlängtat kan jag lova! I helgen har vi haft schlagerbjudning med god mat och trevliga vänner och sedan har vi varit på 9-års kalas idag med fika och barnskratt :) Härligt!



Våren har kommit för att stanna, det kom lite snö för några dagar sedan men den försvann liks fort som den kom. Idag har jag varit ute och gått med syrran och då såg vi både tussilago och krokusar. Härligt med blommor tycker jag.



Ser fram mot värmen som kommer mer och mer, börjar redan drömma mig bort till sommaren och alla varma sommarkvällar. Tittade runt lite på nätet efter fina klänningar och hittade dessa som skulle passa utmärkt på en sommarfest. Tänk vad mysigt det hade varit med nygrillat kött, potatissallad och en kall öl en varm sommarkväll... ;)

 





Alla dessa fina klänningar kommer från www.inlovewithfashion.com

Nu ska jag och min käre make titta på film och mysa i soffan, ett perfekt sätt att avsluta en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0