Blåbärspaj och bio

Äntligen är det helg och jag har en lång lista på vad som borde göras och vad jag vill göra, får se hur det blir med de listorna. Jag är iallafall glad att det inte är så stressigt på jobbet längre, det gör att jag kan slappna av även här hemma ;)
 
I går var det min tur att bjuda på fika på jobbet så jag snodde ihop två blåbärspajer med vaniljsås - det var gott!
 
 
 
 
Idag är det lördag och jag och syrran ska gå på bio ikväll och se på Tarantinos nya film Django unchained, jag hoppas den är bra. Den fick 4 av 5 granar i smp så man kan ju alltid hoppas :)
Ska bli intressant och se Leonardo spela en hänsynslös slavägare.
 
 
 
I veckan var det ju tulpanens dag och efter lite subtila hintar (haha) till min käre make så kom han hem med en bukett tulpaner till mig. Det värmer ett gammalt hjärta när det kommer så spontant liksom ;)
 
 
 
Tulpaner får mig att längta efter våren, såg att de hade primula vivor nere på ica, ska nog köpa några för att få in lite färg och vårkänslor i huset.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0